همراه رایانه | حل مشکلات کامپیوتری و گوشی موبایل ، خرابی کامپیوتری
همراه رایانه
درباره سايت
همراه رایانه همراه رایانه یک مرکز پاسخگویی تلفنی مشکلات کامپیوتری و خدمات مشاوره شبانه روزی در زمینه های رایانه ، موبایل ،گوشی های هوشمند،تبلت ، لپ تاپ و .... می باشد . این مرکز با کمک کارشناسان آموزش دیده و مجرب خود به صورت شبانه روزی و 24 ساعته ، حتی در روز های تعطیل آماده پشتیبانی و ارائه خدمات پاسخگویی به سوالات و مشکلات شما کاربران گرامی در کلیه زمینه های مربوط به رایانه و دنیای دیجیتال می باشد .
آمار سايت
آمار مطالب
کل مطالب : 80
کل نظرات : 79
آمار کاربران
افراد آنلاين : 1
تعداد اعضا : 1

آمار بازديد
بازديد امروز :
بارديد ديروز :
گوگل امروز : 0
گوگل ديروز : 0
بازديد هفته :
بازديد ماه :
بازديد سال :
بازديد کلي :

پاسخگویی تلفنی سوالات و مشکلات لپ تاپ های لنوو

لنوو یکی از تولیدات بزرگترین شرکت های لپ تاپ در جهان است  این محصول به دلیل قیمت مناسب در ایران مشهور است و طرفداران زیادی دارد.

بهترین لپ تاپ های لنوو را می توان در سه گروه لپ تاپ های های گیمینگ ،حرفه ای و لپ تاپ های عمومی یافت با این حال لنوو غالبا به علت محصولات ارزان قیمت خود در ایران شناخته می شود به همین دلیل شایعات فراوانی در مورد لپ تاپ های لنوو شنیده می شود و این باعث می شود طرفداران لنوو در کیفیت آن دچار تردید شوند

اگر قصد خرید یک لپ تاپ با قیمت مناسب را دارید به این شایعات توجه نکنید  چون سومین شرکت سازنده به کیفیت محصولات خود اهمیت بسیاری می دهد.

اما این یک موضوع کاملا طبیعی است که هر محصولی که قیمتش پایین تر باشد نسبت به مدل های دیگر ضعیف تر است.

یکی از محبوب ترین لپ تاپ های لنوو که علاوه بر کشور ایران در تمام نقاط کشور فروش بسیار خوبی دارند لپ تاپ های Z500 ldeapad است  این مدل نوت بوک از باتری داخلی استفاده می کند و امکانات بسیار عالی دارد این مدل های نوت بوک را تعمیرکاران به خوبی می شناسند.

باز کردن این مدل ها کار بسیار دشواری است و تعمیرکاران  به جای باز کردن کابینت این لپ تاپ مجبور به باز کردن (Disassemble) آن می شوند

اگر میخواهید کابینت نوک بوت را باز کنید ابتدا پیچ های زیرین و پرس های دور قاب را باز کنید  و سپس پیچ های زیر صفحه کلید را باز کنید بدون این کار نمی توانید به قطعات سخت افزاردسترسی پیدا کنید یعنی  برای بازکردن کامل لپ تاپ باید پیچ های زیر کیبورد را باز کرد تا به اینجا درست است برای باز کردن درزهای صفحه کلید از پیچ گوشتی استفاده نکنید که به لپ تاپ آسیب فیزیکی وارد کنید.

 در پشت قاب زیر مانیتور دو غلاف پیچ قرار دارد که ارتفاع و اندازه اآنها با سایر پیچ ها فرق می کند بعد از باز کردن پیچ ها لپ تاپ را به بغل بخوابانید و یک پیچ گوشتی کوچک و باریک  را داخل دو حفره فرو کنید سپس یک دست خود را بالای کیبورد گذاشته و به آرامی پیچ گوشتی را به داخل فشار دهید تا پیچ باز شود و سپس پرس دوم را هم همینطور باز کنید در این صورت موفق خواهید شد کیبورد را باز کنید.

اکنون با دو کابل رو به رو می شوید یکی روبانی و دیگری سه شاخه  آنها را بیرون بکشید اینک شما می توانید به هارد دیسک ،مادربرد،رم ها و.... دسترسی پیدا کنید این مدل Z500 برای کوچکترین تغییرات سخت افزاری نیازمند باز کردن کل بدنه از یکدیگر است.

 اگر شما کاربران عزیز در این زمینه هیچ گونه تخصصی ندارید کار را به مرکز همراه رایانه بسپارید کارشناسان به راحتی می توانند شما را راهنمایی کنند کافیست به صورت تلفن ثابت با شماره 9099070345  تماس بگیرید.



امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0


نمايش اين کد فقط در ادامه مطلب
بازديد : 448
تاريخ : شنبه 11 آذر 1396 زمان : 14:11 | نويسنده : همراه رایانه | لينک ثابت | نظرات ()
مطالب مرتبط
ارسال نظر براي اين مطلب

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:

نمایش کلیه نظرات